Tilläggstjänster

Det finns mer i molnet

Tele365 – mer än en telefonväxel

Ni som verksamhet behöver ha verktyg som förenklar och effektiviserar er vardag. Det är ett av huvudskälen till varför vi tagit fram våra tilläggsapplikationer – för att göra livet enklare för våra kunder.

 

Låt inte era kunder vänta

Att kunna se i realtid hur många samtal som står på kö ger en tydlig bild av hur hög eller låg arbetsbelastningen är för stunden. Med vårt statistikverktyg kan verksamheten följas upp och ni kan med enkla medel mäta hur många samtal ni kan hantera med nuvarande bemanning. Vad händer om en person försvinner från svarsgruppen på grund av långvarig sjukdom? Hur påverkas svarsfrekvensen och väntetiden för den inringande parten? Svaren kan ni få via Tele365 Reports som hjälper er att planera bemanning och personalbehov.

En leende medarbetare i ett kontorslandskap. Tele365 är mer än en telefonväxel och erbjuder tilläggstjänster som realtidsstatistik och rapporter för att effektivisera kundservice och bemanningsplanering.

Verkar ni på en internationell marknad?

Med hjälp av våra utländska nummer har ni möjlighet att adressera lokala telefonnummer i de länder ni har verksamhet i. Samtidigt kan er personal sitta på kontoret i Sverige och se från vilket land samtalen kommer ifrån.

CRM-system? Perfekt!

Självklart kan Tele365 integreras mot andra affärsstödjande system. Bland annat har vi färdiga integrationer mot flera vanligt förekommande CRM-system så att ni vid inkommande samtal får kundkortet direkt på skärmen och slipper söka i systemet. Saknar vi en färdig integration mot just ert system, kan vi skapa en koppling så länge det finns ett API vi kan prata mot.

Med andra ord vill vi med Tele365 skapa enklare och smartare kommunikation som skräddarsys efter just era behov och krav.

Wallboard

Få full kontroll på era svarsgrupper och agenter med ett grafiskt gränssnitt i realtid.

Reports

Med Tele365 Reports kan ni följa upp och analysera företagets tillgänglighet och mäta era servicenivåer.

Gemensam telefonbok

Lättillgängliga uppgifter om de egna användarna på företaget är en stor tillgång. I vår telefonbok samlas all information ni behöver.

Kalenderkoppling

Med hjälp av bokningar i kalendern eller mobilen kan du styra din tillgänglighet i växeln.

Kontakta vår expert

Vill du veta mer om tilläggstjänster?

Vi pratar gärna mer om just ditt företags behov och förutsättningar och hur vi kan hjälpa dig. Ring, mejla eller fyll i formuläret lite längre ner, så hör vi av oss.

Fredrik Thörnberg

Outsourcing Telefoni

08-120 404 09

Få en offert på telefonitjänster

Vi pratar gärna mer om dina behov. Berätta kort vad du behöver hjälp med, så hör vi av oss.