Tele365 Svarsservice
När du inte hinner eller kan svara själv
Varför svarsservice?
Ibland kan man inte svara. Om det är många som ringer, telefonisten är sjuk eller företaget är på utbildning är det bra att kunna använda vår prisvinnande svarsservice.
Oavsett hur ofta du behöver hjälp, finns vi tillgängliga med vår svarsservice. Hos oss får du alltid prata med en tekniker som löser över 90 % av alla ärenden vid första kontakten. Ingen fråga är för enkel eller komplicerad. Tecknar ni ett supportavtal med oss så behöver du inte tveka innan du kontaktar oss. All hjälp ingår.
Lika proffsigt som du skulle gjort det
Vi svarar i ert namn, enligt ert manus och enligt de instruktioner ni anger. Våra telefonister har tillgång till precis samma information om era medarbetare som ni själva. På så sätt ger vi ett lika effektivt och professionellt bemötande som du själv skulle ha gjort. Vi kan sköta alla eller delar av hanteringen av era samtal. Vi anpassar alltid lösningen efter era behov.

På era villkor
Välj vilken information vi ska lämna till de som ringer, om vi ska koppla samtal och till vilka nummer. Ni väljer om vi ska direktkoppla eller avisera samtalen innan de kopplas och om ni vill ha notifieringar och på vilket sätt.
Missa aldrig ett viktigt samtal
Idag förväntar sig kunden snabba svar och bra service. Företag som kan uppnå de kraven får mer lönsamhet och nöjdare kunder. När tiden blir knapp och ni själva inte har möjlighet hjälper vi er. Vi svarar dygnet runt, året om, så att ni kan prioritera och fokusera på annat – utan att behöva oroa er för missade samtal.
Kontakta vår expert
Vill du veta mer om Tele365 Svarsservice?
Vi pratar gärna mer om just ditt företags behov och förutsättningar och hur vi kan hjälpa dig. Ring, mejla eller fyll i formuläret lite längre ner, så hör vi av oss.

Få en offert på telefonitjänster
Vi pratar gärna mer om dina behov. Berätta kort vad du behöver hjälp med, så hör vi av oss.