MyTele365
Med vår self service-portal gör vi det svåra enkelt
Snabbt och enkelt
Idag vill vi att saker ska gå snabbt, särskilt när det gäller administrativa ärenden. När du kan lösa dessa själv kan du ta tag i uppgifterna precis när det passar dig. Därför skapades MyTele365.
Varför MyTele365?
Portalen är utvecklad för att förenkla vardagen för dig som administratör av er företagstelefoni. Genom ett användarvänligt och intuitivt gränssnitt kan du som kund själv minska ledtider och lösa administrativa ärenden snabbt och enkelt.
Exempel på funktioner
Via MyTele365 kan du lösa mängder av ärenden. Nedan har vi listat några av de vanligaste ärendena du kan lösa i portalen:
- Lägga till, ändra och ta bort användare i växeln
- Sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer
- Spela in nya välkomst- och kömeddelanden
- Sätta öppettider på era svarsgrupper
- Skapa och editera kontaktlistor för hela eller delar av organisationen
- Skicka ut konfigurations-SMS för mobilapplikationen
En hjälpande hand
Om något inte fungerar eller om du vill ha hjälp med att lösa ditt ärende, finns alltid vår kunniga support ett telefonsamtal bort.
Kontakta vår expert
Vill du veta mer om MyTele365?
Vi pratar gärna mer om just ditt företags behov och förutsättningar och hur vi kan hjälpa dig. Ring, mejla eller fyll i formuläret lite längre ner, så hör vi av oss.